من و خرسی صورتی

در جست و جوی عشق

من و خرسی صورتی

در جست و جوی عشق

شکی بر بودنت نیست خودت بهتر می دانی

زجه ای که زدم و جواب پیش از موعدت باز به یادم اورد که مرا خیلی دوست داری

 

شکی بر بودنت نیست خودت بهتر می دانی این بی عقلی هایم صفتی است از نشانه های دوری از تو

 

دست نیازم را ببین همیشه به سمت توست در اوج نادانی و تو اینقدر واضح می گویی که من شک می کنم 

 

عزیزم , بزرگم , پروردگارم مرا ببخش به خاطر تمام عجول بازی هایم این آخری را هرگز فراموش نمی کنم که در مقابل بی طاقتی هایم گفتی :  " بگو هرگز جز آنچه خدا خواسته به ما نخواهد رسید , اوست مولای ما و البته اهل ایمان در هر حال به خدا توکل کنند...اگر این منافقان با شما مومنان برای جهاد بیرون می آمدند جز خیانت و مکر بسیار به شما چیزی نمی افزودند ...تنها انهایی که ایمان به خدا و روز قیامت نیاورده و دلهاشان در شک و ریب است از تو اجازه معافی از جهاد می خواهند و ان منافقان پیوسته در تیرگی شک و تردید خواهند ماند , اگر آنان قصد سفر جهادداشتند درست مهیای آن می شدند ولیکن خدا هم از توفیق دادن و برانگیختن آنها برای جهاد کراهت داشت . "

 

پیش بینی ات بی نظیر بود اری خیانت ابتدای راه تا انتها می آید

ممنون از راهنمایی ات که اگر سخنان پیش از موعد تو نبود حالا که خودش به راحتی برای عذر خواهی خیانت امد یا می شکستم یا ان بی صفت نمک به حروم را می بخشیدم

 

خواهشی دیگر دارم کمکم کن بی صفت دیگری قلبم را سیاه نکند

 

-------------------------------------------------------------

نقاش گم نام : فاطمه خانی