من و خرسی صورتی

در جست و جوی عشق

من و خرسی صورتی

در جست و جوی عشق

خرسی دلم بد گرفته چی کار کنم؟

زنگ زدم به یک دوست هم جنس تا صداش آروم کنه دلمو


با نهایت عشق


...حس کردم وقتی مادرش صداش کرد اولش که نیمد ( چون چند بار صداش کرد ) بعد هم با کراهت حرف می زد .


قول می دم دیگه هیچ وقت مزاحمت نشم !


خرسی جوونم ؛ عشقم اگه تو هم واقعی بودی شاید ... نه اینو دیگه باور نمی کنم.




 


۳نفر در مقابل ۱ نفر و یک شاه زمانه -- اعجاز قران

[ساحران] گفتند اى موسى یا تو مى‏افکنى یا [ما] نخستین کس باشیم که مى اندازیم (۶۵)

گفت [نه] بلکه شما بیندازید پس ناگهان ریسمانها و چوبدستى‏هایشان بر اثر سحرشان در خیال او [چنین] مى‏نمود که آنها به شتاب مى‏خزند(۶۶)

و موسى در خود بیمى احساس کرد(۶۷)

گفتیم مترس که تو خود برترى (۶۸)

 

و آنچه در دست راست دارى بینداز تا هر چه را ساخته‏اند ببلعد در حقیقت آنچه سرهم‏بندى کرده‏اند افسون افسونگر است و افسونگر هر جا برود رستگار نمى شود (۶۹)

پس ساحران به سجده درافتادند گفتند به پروردگار موسى و هارون ایمان آوردیم (۷۰)

[فرعون] گفت آیا پیش از آنکه به شما اجازه دهم به او ایمان آوردید قطعا او بزرگ شماست که به شما سحر آموخته است پس بى‏شک دستهاى شما و پاهایتان را یکى از راست و یکى از چپ قطع مى‏کنم و شما را بر تنه‏هاى درخت‏خرما به دار مى‏آویزم تا خوب بدانید عذاب کدام یک از ما سخت‏تر و پایدارتر است(۷۱)

گفتند ما هرگز تو را بر معجزاتى که به سوى ما آمده و [بر] آن کس که ما را پدید آورده است ترجیح نخواهیم داد پس هر حکمى مى‏خواهى بکن که تنها در این زندگى دنیاست که [تو] حکم مى‏رانى

(۷۲)

ما به پروردگارمان ایمان آوردیم تا گناهان ما و آن سحرى که ما را بدان واداشتى بر ما ببخشاید و خدا بهتر و پایدارتر است(۷۳)

در حقیقت هر که به نزد پروردگارش گنهکار رود جهنم براى اوست در آن نه مى‏میرد و نه زندگى مى‏یابد(۷۴)

و هر که مؤمن به نزد او رود در حالى که کارهاى شایسته انجام داده باشد براى آنان درجات والا خواهد بود (۷۵)

 


سوره طه - آیه ۶۵ تا ۷۵


مقایسه و تکرار تاریخ



من همونم که بودم اما شما چرا کور شدین؟

اره من همونم


عاشق مملکتم و مردماش


قدر دان خون شهدا و منتظر فرج آقا امام زمان


چشم هاتونو باز کنین . یادتون نره آدم هایی که شکمشون پور شده از مال حروم به فکر من و تو جوون نیستن و فقط به مال اندوزی خودشون فکر می کنن .


اونا دیگه فراموش کردن ارزش خون شهدا بیا من و تو فراموش نکنیم


بیایین چشم هامونو باز کنیم تا بتونیم فریب کارهارو تشخیص بدیم