من و خرسی صورتی

در جست و جوی عشق

من و خرسی صورتی

در جست و جوی عشق

من همونم که بودم اما شما چرا کور شدین؟

اره من همونم


عاشق مملکتم و مردماش


قدر دان خون شهدا و منتظر فرج آقا امام زمان


چشم هاتونو باز کنین . یادتون نره آدم هایی که شکمشون پور شده از مال حروم به فکر من و تو جوون نیستن و فقط به مال اندوزی خودشون فکر می کنن .


اونا دیگه فراموش کردن ارزش خون شهدا بیا من و تو فراموش نکنیم


بیایین چشم هامونو باز کنیم تا بتونیم فریب کارهارو تشخیص بدیم

نظرات 2 + ارسال نظر
یک دانشجوی اقتصادی دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 11:10 ب.ظ http://www.sam.blogsky.com

امیدوارم خائنان بیت المال را دیگر در کشور نداشته باشیم
انشالا
شماهم سری بزنین خوشحال تر میشم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 خرداد 1388 ساعت 12:14 ق.ظ

کور کسیست که دروغ نمی بیند!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد