من و خرسی صورتی

در جست و جوی عشق

من و خرسی صورتی

در جست و جوی عشق

قبول شدم

واییییییییی  .... خدایا چه طور بگم خوشحالم


اره .. قبول شدم ...


کارشناسی ناپیوسته مهندسی نرم افزار - آرادان


وای که این چند روز چه روزهایی بودن


چقدر استرس داشتم


خدایا شکرت

نظرات 4 + ارسال نظر
The_Legend سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 10:14 ب.ظ

مبـــــــــــــارکه

(:

The_Legend
از erepublik
:D

میترا نصیری سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 10:19 ب.ظ http://iceheart3.blogspot.com/

سلام وبلاگ قشنگی و پر محتوی داری به وبلاگ منم سری بزن تا با هم بیشتر همکاری کنیم ، مطمئن باش بدون هیچ هزینه و وقت ، اصلآ بدون کلیک روی تبلیغات و عضو شدن تو سایتهای مختلف می تونید درآمد داشته باشی مهم اینکه هر وقت که تو اینترنت بری حالا هرکاری داشته باشی دانلود کردن یا وبلاگ update کردن و غیره برات درآمد حساب می شه چیزی واقعا از دست نمی دی حتی اگه وقتی براش نذاری هر 5 ماه $20 می گیری

ممنون :)
می شه توضیح بدی چه طور ؟

شهاب حسینی سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 10:28 ب.ظ http://www.roozneveshtam.blogfa.com

سلام
خوشحالم که اولین نفری هستم که بهت تبریک میگم.

فوق دیپلمت چی بود ؟

آرادان کجاست ؟

ممنونم :)

آرادان نرسیده به گرمسار

خروجی تهران به سمت شرق

فوق دیپلمم هم نرم افزار بود .

زرشا چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 02:41 ق.ظ

مبارک
:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد