من و خرسی صورتی

در جست و جوی عشق

من و خرسی صورتی

در جست و جوی عشق

کارو


دو تا شعری که اینجا گذاشتم از اشعار "کارو" شاعر معاصر ، برادر ویگن.

از اولین افرادیست که به سبک شعر نیمأی ، شعر سرود .

منم تازه باهاش آشنا شدم ، اما از شعر هاش و رنجی‌ که ازش دم می‌زنه دلم به درد اومد



-----------------------------------------------

تولد!! روزی که هیچگاه نفهمیدم برای چی باید خوشحال باشم!!!


پدر آن شب اگر خوش خلوتی پیدا نمی کردی

تو ای مادر اگر شوخ چشمی ها نمی کردی

تو هم ای آتش شهوت شرر بر پا نمی کردی

کنون من هم به دنیا بی نشان بودم

پدر آن شب جنایت کرده ای شاید نمی دانی

به دنیایم هدایت کرده ای شاید نمی دانی

از این بایت خیانت کرده ای شاید نمی دانی

من زاده ی شهوت شبی چرکینم

در مذهب عشق ، کافری بی دینم

آثار شب زفاف کامی است پلید

خونی که فسرده در دل خونینم

من اشک سکوت مرده در فریادم

داد ی سر و پاشکسته ، در بی دادم

اینها همه هیچ ... ای خدای شب عشق

نام شب عشق را که برد از یادم ؟
 
-----------------------------------------------

شبی مست رفتم اندر ویرانه ای

ناگهان چشمم بیافتاد اندر خانه ای نرم نرمک پیش رفتم

در کنار پنجره تا که دیدم صحنه ی دیوانه ای

پیرمردی کور و فلج درگوشه ای
مادری مات و پریشان همچنان پروانه ای

پسرک از سوز سرما میزند دندان به هم
دختری مشغول عیش و نوش با بیگانه ای
پس از ان سوگند خوردم مست نروم بر در خانه ای

تا که بینم دختری عفت فروشد بهر نان خانه ای

نظرات 4 + ارسال نظر
خروس وزن شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 09:29 ب.ظ

کیش مهر
همی گویم و گفته ام بارها
بود کیش من مهر دلدارها
پرستش به مستیست در کیش مهر
برونند زین حلقه هشیارها

کشیدم در کوی دلدادگان
میان دل و کام دیوارها

چه فرهادها مرده در کوه ها
چه حلاج ها رفته بر دارها
بهین مهر ورزان که آزاده اند
بریزند از دام جان تار ها
به خون خود آغشته و رفته اند
چه گلهای رنگین به جوبارها
فریب جهان را مخور زینهار
که در پای این گل بود خار ها

شیم شیم یکشنبه 31 مرداد 1389 ساعت 05:08 ب.ظ

salam golam.man asheghe karov hastam.sherash marekas midoone koja chi bayad bege ke dele adamaye sang hamoon lahze be dard biad

ye zamani shere avali ke gozashti hamishe verde zaboonam bood

sir_al0n یکشنبه 31 مرداد 1389 ساعت 11:46 ب.ظ

شعر اول رو نشنیده بودم واقعا یه لحظه تکون خوردم :-s

هلیا یکشنبه 21 شهریور 1389 ساعت 07:18 ب.ظ http://helia.loxblog.com/

سلام دوست جون ممنون مطالب خوبی داری
راستییییییییییی مرسی که به بلاگم سر زدی بازم بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد