من و خرسی صورتی

در جست و جوی عشق

من و خرسی صورتی

در جست و جوی عشق

خدایا تو ببخش

با قلم، بی‌ قلم

بی‌ غم ، با لبخند

سربلند

بر درگاهت بوسه میزنم


آسمان آبی است ، باران میبارد ، از لابلای نور با قطرها

صورتم را پاک می‌کنم


خواستم که بدانی نا‌ شکر نیستم

توانم دادی ، سر افرازت می‌کنم .

پناهم بده ، نمکدانت را نمیشکنم.


تو ماندی و تو و تو


دنیایم را بی‌ ظلم پس میگیرم

قدم به قدم بر چارچوب خواسته هایت

تو امانم ده ، تو پناهم ده ، تو یارم باش ، تو آرام جانم باش


اینک میدانم جز تو نیست سر پناهی

و بیشتر میدانام  جز تو نیست خدایی

خداهأیی را میپرستیدم که خدا نبودند

کور بودم

نادان بودم

تو ببخش



عاشقم

عاشق تو

تو خدایا تو



شاعر : فاطمه خانی (فانتومتخ)

نظرات 2 + ارسال نظر
tayebeh دوشنبه 1 شهریور 1389 ساعت 12:13 ق.ظ http://avayeghanoon.blogfa.com



خدا هم بیشتر تر دوست داره عسیسم

مینا دوشنبه 1 شهریور 1389 ساعت 12:29 ق.ظ http://mediaplayer.tk/

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام بزرگترین مرجع دانلود رایگان با لینک مستقیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد